Rekomendacje
Co mowią o nas, nasi klienci
Joanna Laskowska
Szukaliśmy szkolenia z podnoszenia sprzedaży i udało nam się trafić do Pani Zuzanny. Doceniamy bardzo indywidualne podejście do naszego lokalu. Super pomysły, już przetestowaliśmy i już są efekty. Chyba wykupimy abonament na 2 lata o ile się da … Bardzo dziękujemy za wiedzę przekazaną w jasny sposób również naszym pracownikom.
- Właścicielka Milano Pizza
Agnieszka Haluna
Polecam z całego serca ? Zuzia jest bardzo sympatyczna, konkretna i niezwykle kompetentna w temacie gastro. Uważam ze konsultacje z Zuzią w przypadku otwarcia nowego lokalu to must have! Jej rady oszczędza wiele nerwów, czasu i pieniędzy.
- Właścicielka Czudner Sopot
Alicja
Kalendarz z pomysłami kupiony na próbę, ale już mam zaplanowanych 6 miesięcy do przodu. Fajna rzecz!
- Klientka sklepu Gastro Projekt
Anna
Szkolenie z ratowania gastro bardzo nam się przydało, chociaż sytuacja jest wciąż niefajna mamy już jakieś plany ratunkowe i działamy. Ciekawe podpowiedzi, natchnęły nas do działania!
- Kawiarnia Delicja
Stella
Zuzanna to marka sama w sobie. Miałam okazję kiedyś dla niej pracować i bardzo dobrze wspominam ten okres czasu. Teraz gdy sama chciałbym założyć własną działalność gastronomiczną jej pomoc z formalnościami jest nieoceniona. Do każdego klienta podchodzi indywidualnie i z wielkim zaangażowaniem. Zuzanna to wulkan pozytywnej energii a jej doświadczenie i profesjonalne podejście są bardzo ważne w tych trudnych chwilach dla gastronomii podczas pandemii. Z czystym sumieniem polecam współpracę z Zuzą.
Andrzej Jabłoński
Dziękuję za wskazanie błędów w moim biznesplanie. Dzięki temu zaoszczędziliśmy sporo pieniędzy. To był dobry pomysł, aby nawiązać współpracę podczas otwierania naszej restauracji, korzystamy często w wiedzy Pani Zuzanny.
- Klientka sklepu Gastro Projekt
Marta Grześkiewicz
Współpracując z Zuzą otrzymałam pomoc na wielu płaszczyznach. Zaczynajac od pomocy w podjęciu decyzji o odkupieniu kawiarnii, idąc dalej przez proces negocjacji, biznesplanu, zakupu i otwarcia lokalu. Po wszystkim mogę powiedzieć, że Zuza nie jest typowym sprzedawcą, ale osobą, która przeanalizuje nawet najmniejsze ryzyko i otwarcie o nim powie, chcąc uniknąć wepchnięcia klienta na minę.
Bez Zuzy pewnie nadal byłabym gdzieś daleko „w lesie”, a o błyskawicznym otwarciu kawiarni mogłabym zapomnieć. Dzięki naszej współpracy nie musiałam uczyć się na błędach, co za tym idzie – zaoszczędziłam wiele czasu, który u każdego przedsiębiorcy zawsze jest na deficycie. Wielokrotnie wymienialiśmy się wiadomościami (prawie) w środku nocy, nie wspominając o weekendach czy świętach. Oczywiście nie było tego w warunkach współpracy, a mimo to Zuza zawsze odpisywała i odbierał. Świadczy o maksymalnym zaangażowaniu w projekt i opiece nad klientem na najwyższym poziomie.
Decydując się na współpracę nie wiedziałam, że zyskam aż tyle cennej wiedzy, którą codziennie wykorzystuję i przekazuję zespołowi. Zapomniałabym – wszystko działo się on-line. Tak, można. Tak, da się.
Z ręką na sercu – POLECAM. ? I raz jeszcze – bardzo DZIĘKUJĘ.
- Expert Cafe
Mateusz Michalaka
Bardzo profesjonalna konsultacja odnośnie wybory ekspresu do kawy, otrzymałem wiele informacji na jakie aspekty zwrócić uwagę. Bardzo miła i serdeczna rozmowa ?
- Właściciel kawiarni
Kasia Witkowska
Projekt Gastro został mi polecony, ze względów na swoje profesjonalne podejście oraz doświadczenie w branży, a ja podtrzymuję tę opinię. Będąc managerem restauracji potrzebowałam rozwiązać problem polegający na nieodpowiedniej jakości obsługi klienta. Pani Zuza pomogła mi opracować system monitorowania obsługi na odpowiednim poziomie oraz egzekwowania tego od pracowników. Nie spodziewałam się, że do tego typu problemu można podejść systemowo i tak skutecznie. Serdecznie polecam.
- Manager lokalu
Michał Hirsz
Wielokrotnie korzystałem z konsultacji dotyczących zwiększania sprzedaży w pubie i kawiarni. Zawsze dostawałem wyczerpujące wskazówki co i jak naprawić aby poprawić sprzedaż. I to działało !!! Niestety jako manager nie zawsze mogłem wszystko wprowadzić bo właściciel miał swoje poglądy, które niestety pogrążyły lokal. Zaczynam właśnie pracę jako manager w kawiarni i na pewno wykorzystam bezcenną wiedzę ze szkolenia i konsultacji.
- Restaurator