PROJEKT GASTRO

90 dni indywidualnego mentoringu przy otwieraniu nowego lokalu

Zapraszam Cię do odkrycia świata gastronomii przy kompleksowym wsparciu specjalistów, którzy pomogą Ci krok po kroku zrealizować Twój pomysł na biznes. Działamy w całej w branży HoReCa. Oferuję doradztwo na każdym etapie – od stworzenia koncepcji i biznesplanu, przez nadzór nad formalnościami, aż po marketing i szkolenie personelu. Razem opracujemy menu, procesy operacyjne oraz strategię promocji, by Twoja restauracja odniosła sukces. Jeśli chcesz uniknąć błędów, działać zgodnie z najlepszymi standardami i zbudować mocne fundamenty dla swojego lokalu, ten program jest dla Ciebie.

90 dni indywidualnego mentoringu przy otwieraniu gastro

W czym możemy Cię wesprzeć?

  • w opracowaniu koncepcji lokalu i wyborze odpowiedniej lokalizacji
  • realizacji badań ankietowych dla potencjalnych klientów.
  • wykonaniu analizy SWOT
  • w analizie umów najmu, ocenie możliwości adaptacyjnych lokalu, przepisach dotyczących Sanepidu oraz wyborze formy działalności gospodarczej i księgowości.
  • doradzimy w przygotowaniu niezbędnej dokumentacji do odbioru lokalu 
  • stworzeniu i kontrolowaniu harmonogramu prac do czasu otworzenia lokalu dla gości, uwzględniając prace remontowe i adaptacyjne, odbiory, opracowanie dokumentacji oraz dostawy sprzętu i wyposażenia, 
  • w zarządzaniu procesem otwarcia
  • w zbudowaniu strategii marketingowej i wyróżników lokalu
  • rekrutacji personelu 
  • w doborze urządzeń kuchennych 
  • doradzimy w kwestii nadzoru nad pracami adaptacyjnymi – na co zwrócić uwagę przy wyborze ekip budowlanych i dostawców sprzętu, a także w nadzorowaniu prac wykończeniowych zgodnie z wymogami Sanepidu i przepisami BHP.
  • w formalnościach i systemach IT – w zakresie instalacji systemów POS, kamer, alarmów oraz terminali płatniczych 
  • doradzimy uzyskaniu koncesji na sprzedaż alkoholu i innych zezwoleń

Czym się nie zajmujemy:

  • nie wykonujemy projektów architektonicznych, wnętrz ani technologicznych
  • nie przygotowuję pełnej dokumentacji HACCP, pomagam w zakresie jej zaleceń i zgodności z projektem ale sprawdzam dokumentację pod kątem poprawności

Rekomendacje

Opinie o produkcie

User Favivon

Anna Niewczas

Właśnie jestem w połowie współpracy z Zuzą. Lokal jeszcze nie działa, ale jesteśmy już powoli gotowi do otwarcia. Już po tygodniu współpracy okazało się, że zaoszczędziłam kilka tysięcy, ponieważ Zuza zrewidowała moje pomysły za co jej ogromnie dziękuję. Mam od niej ogromne wsparcie i pomoc praktycznie we wszystkich sprawach. Czuję, że mam stróża, który mi podpowiada jaka jest dobra decyzja bo sama bym działała trochę na wyczucie i popełniała kosztowne błędy. Dzięki tej współpracy zaoszczędziłam też dużo czasu bo nie szukam i nie testuję po omacku. Bardzo polecam współpracę z Zuza, ma praktyczną wiedzę, której bym nie znalazła w internecie.

User Favivon

Stella Niedzielska

Zuzanna to marka sama w sobie. Miałam okazję kiedyś dla niej pracować i bardzo dobrze wspominam ten okres czasu. Teraz gdy sama chciałbym założyć własną działalność gastronomiczną jej pomoc z formalnościami jest nieoceniona. Do każdego klienta podchodzi indywidualnie i z wielkim zaangażowaniem. Zuzanna to wulkan pozytywnej energii a jej doświadczenie i profesjonalne podejście są bardzo ważne w tych trudnych chwilach dla gastronomii podczas pandemii. Z czystym sumieniem polecam współpracę z Zuzą.

User Favivon

Katarzyna Witkowska

Projekt gastro został mi polecony ze względu na swoje profesjonalne podejście oraz doświadczenie w branży a ja podtrzymuję tę opinię. Będąc managerem, w restauracji potrzebowałam rozwiązać problem polegający na nieodpowiedniej jakości obsługi gości.Pani Zuza pomogła mi opracować system monitorowania obsługi gości na odpowiednim poziomie oraz egzekwowania tego od pracowników. Nie spodziewała się, że do tego typu problemu można podejść systemowo i tak skutecznie. Serdecznie polecam.

User Favivon

Marta Grześkiewicz

Współpracując z Zuzą otrzymałam pomoc na wielu płaszczyznach. Zaczynajac od pomocy w podjęciu decyzji o odkupieniu kawiarnii, idąc dalej przez proces negocjacji, biznesplanu, zakupu i otwarcia lokalu.
Po wszystkim mogę powiedzieć, że Zuza nie jest typowym sprzedawcą, ale osobą, która przeanalizuje nawet najmniejsze ryzyko i otwarcie o nim powie, chcąc uniknąć wepchnięcia klienta na minę.
Bez Zuzy pewnie nadal byłabym gdzieś daleko „w lesie”, a o błyskawicznym otwarciu kawiarni mogłabym zapomnieć.
Dzięki naszej współpracy nie musiałam uczyć się na błędach, co za tym idzie – zaoszczędziłam wiele czasu, który u każdego przedsiębiorcy zawsze jest na deficycie.
Wielokrotnie wymienialiśmy się wiadomościami (prawie) w środku nocy, nie wspominając o weekendach czy świętach. Oczywiście nie było tego w warunkach współpracy, a mimo to Zuza zawsze odpisywała i odbierał. Świadczy o maksymalnym zaangażowaniu w projekt i opiece nad klientem na najwyższym poziomie.
Decydując się na współpracę nie wiedziałam, że zyskam aż tyle cennej wiedzy, którą codziennie wykorzystuję i przekazuję zespołowi.
Zapomniałabym – wszystko działo się on-line. Tak, można. Tak, da się.
Z ręką na sercu – POLECAM. ? I raz jeszcze – bardzo DZIĘKUJĘ.

 
User Favivon

Andrzej Jabłoński

Bardzo dziękujemy za szczegółowe wskazanie błędów w naszym biznesplanie, które mogłyby negatywnie wpłynąć na rozwój naszej restauracji. Dzięki profesjonalnej analizie i cennym uwagom udało nam się uniknąć kosztownych pomyłek, co przełożyło się na znaczące oszczędności w budżecie. Z perspektywy czasu widzimy, że nawiązanie współpracy z Panią Zuzanną było jednym z najlepszych kroków, jakie podjęliśmy podczas procesu otwierania naszego lokalu. Jej wiedza, doświadczenie i zaangażowanie okazały się nieocenione, a my regularnie wracamy do jej wskazówek i korzystamy z nich w codziennym funkcjonowaniu naszej restauracji. Dziękujemy za wsparcie i polecamy jej usługi każdemu, kto potrzebuje rzetelnej pomocy w rozwoju swojego biznesu.

User Favivon

Michał Hirsz

Wielokrotnie miałem okazję korzystać z konsultacji dotyczących poprawy sprzedaży w pubie i kawiarni, które zawsze były bardzo wartościowe i pełne wyczerpujących wskazówek. Każda rada była precyzyjnie dopasowana do naszych potrzeb i jasno pokazywała, co należy poprawić i w jaki sposób to zrobić, aby osiągnąć lepsze wyniki sprzedażowe. Co najważniejsze, te rozwiązania rzeczywiście działały i przynosiły zauważalne efekty! Niestety, jako manager nie miałem pełnej swobody w podejmowaniu decyzji, a odmienna wizja właściciela, który nie zawsze był otwarty na zmiany, ostatecznie doprowadziła do problemów i pogrążenia lokalu. Teraz jednak rozpoczynam nową pracę jako manager w kawiarni i jestem przekonany, że wykorzystam zdobyte podczas szkoleń i konsultacji doświadczenie oraz bezcenną wiedzę. Wierzę, że dzięki temu będę w stanie zbudować efektywną strategię sprzedaży i wprowadzić działania, które przyczynią się do sukcesu tego miejsca.